Alerts

United we stand.

Sunday, June 16, 2013

        



اس پیار میں بےوفائی کا دھوکا نہیں ہوتا،   
ہر رشتہ اتنا انوکھا نہیں ہوتا،             
فنا کردو زندگی ماں باپ کے قدموں میں،   
کیوں کے یہی وہ پیار ہے جس میں دھوکا نہیں ہوتا۔
                                                                                                                               

BY:
RUBY SAJID MALIK



ماں ٹھنڈی چھاؤں ہے
تو باپ گھنا درخت  
ماں کے پیروں تلے جنت ہے
    تو باپ کے پہلو میں جنت 
 ماںکے بغیر گھر سنسان ہے
تو باپ کے بغیر زندگی ویران
ماں محبت کا دریا ہے   
تو باپ شفقت کا سمندر
ماں اولاد کی رافق ہے
تو باپ اولاد کے لے شافق
ماں تحفہ خداوندی ہے 
تو باپ رحمت خداوندی

ہیپی فیدرز ڈے    
 BY:
RUBY SAJID MALIK

Monday, June 03, 2013

انگریزی اور اردو زبان





 مجھے انگریزی سے نفرت تو نہیں لیکن اس بڑھتے ہوئے رُجحان کے پیچھے ممکنہ اندازِ فِکَر کے متعلق سوچ کر برہمی ہوتی ہے۔ میرے ذَہِین میں اس موضوع پر اکثر سوال اٹھتے ہیں اور میرا خیال ہے کہ بحثیتِ قوم اس پر ساری پاکستانی قوم کوغور و فِکر اورجانچ پرکھ کرنے کی ضرورت ہے۔
جب مختلف قوموں کے لوگ ایک دوسرے سے ملتے ہیں تو ایک دوسرے کی زبانوں کے چند الفاظ ضرور ایک دوسرے کی زبانوں میں شامل ہو جایا کرتے ہیں۔ اور جو زبان الفاظ اپنے اندر سمو سکتی ہے وہ زبان زندہ بھی رہتی ہے اور ترقی بھی کرتی ہے۔ تاہم اپنی زبان کی اصل کو ویسے تباہ کر دینا جیسے آجکل ہم لوگ کر رہے ہیں۔ ۔ ۔ ۔ سخت
زیادتی ہے
انگریزی کی اس قدر اہمیت کے پیشِ نظر ہمارا معاشرہ دو حصوں میں بٹ گیا ہے ایک اردو دان اور دوسرا انگریزی دان۔ انگریزی بولنے والا طبقہ اپنے آپ کو ہر لحاظ سے برتر اور تعلیم یافتہ تصور کرتا ہے جبکہ اردو بولنے والے طبقے کو عام اور کمتر سمجھا جاتا ہے چاہے وہ کتنا ہی قابلیت کیوں نہ رکھتا ہو۔ اس معاشرتی تقسیم نے اردو دان طبقے میں احساسِ کمتری پیدا کر دی ہے جس کے باعث ملکی افکار اور نظریات کو نقصان پہنچ رہا ہے۔ 

لوگ اپنے بچوں کو انگریزی ذریعہ تعلیم کے اداروں میں اس لئے بھیجتے ہیں کہ یہاں سے فارغ التحصیل ہوکر وہ اچھےعہدوں پر فائز ہوں گے کیونکہ اس سے معاشی خوشحالی آتی ہے دوسرے نظام تعلیم اور انگریزی کے حامیوں کے درمیان کھنچا پایا جاتا ہے۔ جس سے ملکی وحدت متاثر ہوتی ہے۔ غرض یہ کہ انگریزی تعلیم نے ہمیں ایک طرف جدید علوم کے خزانے دیئے ہیں تو دوسری طرف طبقاتی تقسیم کھڑی کرکے احساسِ محرومی کا شکار بنا دیا ہے۔ہمارے ملک میں دوہرا نظام رائج ہے اردو اور انگریزی جہاں انگریزی کو زیادہ اہمیت دی جاتی ہے انگریزی اداروں کے طلبہ مقابلے کے امتحانات پاس کرکے اعلیٰ ملازمتیں حاصل کرتے ہیں جبکہ اردو ذریعہ تعلیم کے فارغ التحصیل طلبہ ڈگریاں اٹھائے ہوئے حصولِ ملازمت کے لئے مارے مارے پھرتے ہیں اور ادنیٰ ملازمتوں میں جگہ پاتے ہیں

انگریزی ذریعہ تعلیم کے اداروں کا کمال یہ ہے کہ ہمارے طالب علموں کو شیکسپئر، ملٹن، برنارڈ شاہ کا تو علم ہے لیکن معروف مسلمان شاعر حسان بن ثابت، فلسفی ابن رشید، سائنس داں ابن سینا، ابو ریحان البیرونی کے کارناموں سے وہ ناواقف ہیں انھیں لاتعداد انگریزی مضامین اور نظمیں تو ازبر ہیں لیکن قرآنی حدیث کا کوئی حصہ اور اسلامی تاریخ کے سورماں کے کارناموں سے ناواقفیت ہے۔مختصر یہ کہ انگریزی ذریعہ تعلیم نے علم ثقافت کی بنیاد پر کاری ضرب لگائی ہے جس کا واضح ثبوت یہ ہے کہ پاکستان کا نوجوان طبقہ لندن اور امریکہ کا اثر تو بہت جلد قبول کر لیتا ہے لیکن مذہب کی بات اور اثرات اس لئے قبول نہیں کرتا کہ مغرب میں مذہب کی گرفت ڈھیلی پڑ چکی ہے

اپنی زبان کا علم قوموں کی پہچان اور اُنکی تہذیبوں کا منبع ہوتا ہے۔اگر علم اپنی زبان میں حاصل کیا جائے تو قوموں کے بچوں  کو مشاہدات، تجربات، تحقیقات اور نتائج حاصل کرنے میں دقت نہیں ہو تی۔ اپنی زبان کا علم حاصل کرنے میں سب سے پہلے اپنی نسل میں اپنے گزرے ہوئے سائنسدان، دانشور، فلسفی ، ڈاکٹر، انجینئر کی ایجا دات اور اُنکے کارنامے اگلی نسل کی بقا کو محفوظ رکھنے میں اپنی تہذیب و تمدن اگلی نسل کے ذہنوں میں بیٹھ جا تی ہے اور وہ نسل اپنے مشاہیر سے محبت کرتے ہیں اور دوسری اقوام کے مقابلے میں اپنے مشاہیر کو زیادہ ترجیح دیتے ہیں۔ مگر یہاں گنگا اُلٹی بہہ رہی ہے۔
۔۔اردو جو ہماری قومی زبان ہے اس کا استعمال کم ہوتا جا رہا ہے۔اس حقیقت سے انکار نہیں کیا جا سکتا کہ زبان، دو نسلوں کے درمیان سب سے مضبوط رشتہ اور سب سے بڑا سرمایہ ہے زبانوں کا عروج و زوال قوموں کا عروج و زوال ہے۔ زبان کسی قوم کی سب سے بڑی پہچان ہے۔ اب جب کہ ہماری قوم اردو بولنے کے نہیں، بھولنے کے عمل سے گزر رہی ہے تو ہمیں اپنے مستقبل کو حال سے بچانا ہوگا، ورنہ ہم صرف ماضی ہی میں سانس لے سکیں گے۔
شاید ہم یہ حقیقت بھول چکے ہیں کہ جس قوم کی زبان نہیں رہتی وہ قوم بھی نہیں رہتی۔ 

BY:
RUBY SAJID MALIK




Tuesday, May 21, 2013

Our hero will be soon back in action.. INSHAALLAH!

Imran Khan Back On His Feet (May 21, 2013) This morning, Mr. Imran Khan was fitted with a
specially designed spinal support, or brace. Following
this, he stood upright and unsupported for the first
time since his injury two weeks ago. He had a series
of X-rays of his spine which confirmed continued
healing and excellent alignment of his back bones. His X-rays were reviewed by a team of radiologists
and surgeons who were very pleased with the results.
Shortly thereafter, Imran walked unaided for over 300
metres. He remained pain-free throughout this time.
We anticipate that Imran will Inshallah, be discharged
from hospital tomorrow afternoon. He will continue to receive regular physiotherapy and is likely to need to
wear the spinal support for some weeks to come.
Imran will gradually increase physical activity over the
next few weeks with a return to his full functional
capacity expected in approximately six to eight
weeks. As in the past, Mr. Imran Khan will be paying the
entire cost of his hospitalization at Shaukat Khanum
Memorial Cancer Hospital and Research Centre. He
has been touched by the numerous offers to pay for
his care made by friends and well-wishers and has
asked that anyone wishing to do so make a contribution to the care of the poor cancer patients at
Shaukat Khanum instead.... Via (Skmh)

Tuesday, May 14, 2013

PARENTS KI NADANIYAN



      Hamare yaha bohat si jaghon par Aaj bhi parents apnay chotay or na samajh bachon ka Nikaah ya Engagement kar dayten hain, ye sochen bina k aaya ye bachay baray hone par us rishtay ko nibhana bhi chahen gen ya nhi? wo is rishtay say khush hon gen bhi ya nhi?



      
         Bachon k bary hone k bad kuch bachay in rishton ko nhi mantay unki nazar mai is tarha bachpan may teh kiye jane wale rishtay ki koi ahmiyat nhi hoti. Q k wo apni marzi say shadi karna chahtay hain. Par unkay parents une majboor karte hain k wo ye rishtay nibhaen or wo bachon ki zbardasti shadi karwa dyte hain jis say bachay khush nhi rehte or ek dosray say alehdagi ikhtiyar kar layten hain. Lekin kuch bachay ayse bhi hotay hain jo in rishton ko nibhana chahtay hain une ahmiyat deten hain. Unke liye wo rishtay bohat maine rakhtay hain jo unkay parents teh krtay hain.


     Baaz dafa ye rishtay tottnay ki wajha khud bachon k parents hoten hain. Q k bachon k bary hone k bad kabhi kabhi parents mai is qadar ikhtelafat pae jaten hain k wo bachon ki zindagi barbad kar deten hain. Phr unkay liye apne bachon ka Nikaah ya Engagement koi maine nhi rakhta. Tb wo khud in rishton ko tor kar bachon say unki khushi cheen layten hain. Ye sochen bina k is faislay say unki olaad par kiya asar pare ga.

      Meri assay parents say request hai k wo apne bachon kay rishtay is tarha bachpan mai teh kar k unkay liye mushkilat Paida mat kren balky Bachon k samjhdar ho jane par unki pasand ko mad-e-nazar  rakhtay hoe unkay rishtay munassib jagha par teh kar k apna farz bakhubi ada karen.

Ø Apki is bary may kiya raye hai?
Ø Kiya parents ko Bachon k rishtay bachpan mai
        teh kar dyne chahiye?
Ø Kiya ye bachon k sath na insafi nhi hai?


By:
RUBY SAJID MALIK

Sunday, May 12, 2013

“HAPPY MOTHER’S DAY”




Umer Bhar Seene Se Laga Kar Pala Hai Maa Ne
Ghalat Batoon Pe Thora Thora Mara Hai Maa Ne

Abhi Tak Wo Bachpane Ki Yadein Hain Baqi
Aur Wo Bachpane Ki Batein Hain Baqi

Ke Jab Mein Ne Bola Tha Maa Pehli Baar
Maa Ki Aankhon Mein Bhara Tha Kitna Pyar

Paida Huwa Tha To Kuch Nahi Tha Mein
Maa Ki Wajha Se Aaj Hoon Kya Kya Mein

Lalach To Kuch Nahi Meri Maa Ko Magar
Acha Ho Jo Dedoon Dil Tohfay Mein Agar

Maa Ko Choorte Hain Aise Kuch Log Hotay Hain
Phir Auroon Ke Liyay Wo Hamesha Soog Hotay Hain

Kuch Logoon Ke Liye Maa Ko Choorte Nahi
Chahay Kuch Ho Jaye Moo Moortey Nahi

Maa Se Hamesha Hamein Sukh Milte Hain
Phir Bhi Us Ko Hamse Dukh Milte Hain

Kash Qurbaan Karoon Mein Sab Us Ki Sada Pe
Aur Wo Mujhe Pyar Karey Meri Issi Ada Pe

Maa Se Mujhe Meri Koi Juda Na Karey
Karoo Pyar Kissi Aur Se Khuda Na Karay

Take Great Care Of Ur Mom
Bcoz Mom Is Great!

BY:

RUBY SAJID MALIK.


“MAA”




Maa ka peyar,                 aik anmol cheragh
Maa ka khalus,               aik reshan chand
Maa ka samjhana          aik anmol moti
Maa ki khidmat              nasib walun ka mustaqbil
Maa ki mamta                koh e noor si roshan
Maa se eshq                    Allah ki ebadat
Maa ka anchal               zindagi ka sakun
Maa ki gode                    jannat se methi
Maa ki dua                     zindagi ki guarantee
Maa ka muskarana     qarun ke khazane
Maa ka dukh                      aulad ki khushi ki khatir
Maa se mohabat               haj ke brabar

I LOVE YOU MAA………………


By:

RUBY SAJID MALIK




**MAA KA SATH**



Maa saath hai to saaya e qurbat bhi saath hai
Maa k bagair din bhi lage jaise raat hai

Mai duur jaon USS ka mere sar pe haath hai
Mere liye to Maa hi meri kainaat hai

Rabbe jahan ne maa ko ye azmat kamal di
USS ki duaa pe aaye musibat bhi taal di

Qura'an mai maa k piyar ki uss ne misaal di
jannat uutha k Maa'on k qadmon mai daal di.



BY:
 RUBY SAJID MALIK

Wednesday, May 08, 2013

ELECTION 2013

            YA ALLAH-------YA ALLAH--------YA ALLAH

                                   Election 2013 may

                      "Sheer" ko pinjray mai band rakhna

                            "Saikal" ko rastay mai rakhna

                      "Kitab" ko bastay may band rakhna

                             "Bat" ko ground may rakhna

                             "Teer" ko kaman may rakhna

                            "Tarazu" ko dukan may rakhna

                      "Laltain" ko sarhad mai roshan rakhna 

                      "Patang" ko aasman may parwaz rakhna

                                              OR

                   bas hum sab ko apnay Hifzo Imaan may rakhna

                        AMEEN------AMEEN------AMEEN

Monday, May 06, 2013

ZINDAGI HAR DUM KABHI KHUSHI KABHI GHUM


          Zindagi may 2 chezen bohat ehem hoti hain ek Khushi or ek Ghum. Khushiyan bohat mukhtasar mudat k liye aatien hain abhi puri tarha khush ho hi nhi pate k wo chali jatien hain, Na hi in k aane ka pata chalta hai or na hi jane ka or hum khud say Swaal karte rehte hain k kiya hum khush hain? Agar nhi to kyun nhi? Is ka simple sa jawab ye hai k khush hone k liye bari bari khushiyon ka intezar nhi karna chae, balky choti choti baton par jee bhar k khush hoa ja sakta hai. 

         Bazz log khushiyan hasil karne k liye dosron ko mosalsal dukh dyte hain. Dosron ki nakami mai hmesha apni kamyabi talash karte hain. Dosron ki khushiyan cheen kar khud gharz ban jaten hain lekin jo mehel kisi ki aarzuoon, khushiyon or umeedon ko mita kar banae jaen wo ziada paidar nhi hotay. Agar hum apni zat say nikla kar dekhen to humen andaza hoga k kitnay faraiz aysen hain , kitne rishtay ayse hain jo nibhanay say reh jaten hain.

        Insan sari zindagi rishtay hi nhi nibhata rehat balky inhay azmata bhi rehte hai.or jb wo aazmaish pr puray nhi utartay to in say dor bhagne lgta hain inhe nazar andaz karta hai.lekin rishtay azmane k liye nhi hotay or na hi in ko parkha jata hai.

       Jis tarha khushiyon ki mudat kum hoti hai bilkul isi tarha ghumon ki muddat bohat taweel hoti hai. Or mustakil dayra dal kar bheth jati hai. Kehtay hain ghum hi hain jo hmesha humara sath dyte hain. Azal say abd tak ye kabhi chor kar nhi jate. Or hmesha ye ehsas dilate rehtay hain k wo humare sath hain. Kabhi apnay piyaron k bichar jane ki surat mai, kabhi koi azeez chin jane ki surat mai, Kuch ayse dukh bhi hoten hain jo kabhi nhi dhaltay, kabhi kum nhi hote, nazron say ojhal nhi hoten, hmesha hare hi rehtay hain.

        Zindagi ahista ahista phigal jati hai or akhir ek din khatam ho jati hai magar ayse dukh hmesha taza hi rehtay hain.khushi may to humare sath har koi dyga lekin ghum bantnay ki fursat kisi k pas nhi hoti. Is surat mai behtar yehi hota hai dosron par inhesar karne ki adat ko chor den. Apnay masail or pareshaniyan khud hal karnay ki koshish kren. Or ye soch har waqt zehen mai rakhen k ghum ki raat kitni bhi taweel q na ho. Kabhi na kabhi to khatam hogi. Akhir raat k bad umeed bhari subha bhi to aati hai na. Ho sakta hai itne ghumon k bad bohat sari khushiyan bhi hmari muntazir hon. Hmen khushiyon mai “Shukar” ada karna chae or musebton mai “Sabar” say kam lyna chahiye. 

BY:
RUBY SAJID MALIK

Friday, May 03, 2013

MERI DOST MERI DIARY


        Wese to insan k hazaron dost hain lekin har koi hath milane wala dost nhi hota. Meri sub say achi dost Meri Diary hai. Ye meri dastan bhi hai or razz dar bhi. Ye meri hum nawa bhi hai or hum razz bhi.

        Diary ek aysi nayab dost hai meri jo meri har Khushi, har Ghum or Dukh Sukh may myra sath dayti hai. Kisi say kuch nhi kehti balky meri har bat sunti hai or sirf apne tak mehdood rakhti hai. Mujh say larai nhi karti, jhot nhi bolti, mera sath dayti hai, meri bat manti hai. Or mere yaqeen ko barqarar rakhti hai.

      Shayad mere dost ye sochte hon k meri koi dost nhi hai par aysi koi bat nhi hai. Meri bohat sari dosten hain. Lekin jo mere yaqeen ko nhi torti, mera bharosa barqarar rakhti hai wo sirf Meri Diary hai.  
BY:
“RUBY SAJID MALIK” 

Sunday, April 28, 2013

A Journey from dictator to a leader


A Journey from dictator to a leader
  World call him a dictator. But his martially-democratic epoch was far better than the current democracy we have. Let’s just have a clear look on what Pakistan gone through in Musharraf’s tenure.
   According to International Monetary Fund (IMF), Pakistan was the third highest growing economy after China and India in Musharraf’s era. Pakistan railway was making profits.
   Other indicators include a drastic decrease in poverty. CNG fuel, information technology and especially the telecommunication sectors registered massive growths, and the dollar was just at Rs60.
   Musharraf even played a significant role in transforming the infrastructure of this country. Four dams (Subakzai, Gomalzam, Khurram and Tangi) were constructed during his period.

   He initiated the plans to work on seven motorways in different areas of Pakistan; some were completed during his period and others remained under construction. Advanced Gawadar port, Kachi Canal Project, Lyari Expressway and a 650km long coastal highway are also among the many achievements of Musharraf’s period.
   Many universities were inaugurated. Have you ever heard that media enjoys full liberty in a country run by a dictator? Yes, it happened, media did enjoyed liberation in his era. Many other achievements were made, of which credit only goes to Musharraf.
   I am not a follower of Musharraf neither a big fan of him. But his work is commendable. He made some mistakes like NRO, CJ house arrest etc which should be questioned but let the decision be taken by court and not the media. His work has already proved what he was , a dictator or a leader.
  I being a student and responsible citizen of Pakistan, who for the first time had a chance to cast vote, think it’s unfair to stop Musharraf from contesting the elections. To conduct free and fair elections, everyone should get a chance.
                                                         By:
                                                              Omaima Khalid

Saturday, April 20, 2013


Pakistani election

Ainda mah hony waly election sy Pakistani awam ko koe khas umeed to nh hain.Zeyada tar awam ka kehna ha k peechly  65 saloon ma hopny waly elections ki tarhan is bar bhi elections dhandli ka shikar ho jain gy. Preplanning ky tehat ak political party jeet kr iqtadar ki kursi sambhal ly gi….mojoda hakumat apna boriya bistara samait kr chalti bany gi …or nai hakumat nae hhtkandon or tareekon sy mulk or awam ko lotna shuru kr dy gi…Khair ab is bary ma koe kya paishan goi kr sakta ha ky nai aany wali hakumat kaisi ha gi.Sub ks manshor dykh ky to aisa lagta ha ky sub sudhar gay.Sari parties kitni achi ho gai hain. kitna khayal ha inhan pakisyani awam ka.Lyken haqeeqat to ye ha ky Pehly to awam ko sunehry khab dikhaty hain or jb ankh khulti ha to bhaiyanak tabeer samny hoti ha.


Agr in parties ko kisi shy sy tashbih dyni ho to girgit wo  janwar ha jo sari jamaton pr fit baithta ha.Girgit ki tarhan rang badalna to inhain khob ata ha.Baz mamlat ma to girgit ko bhi pechy chor dyty hain hamary politician lode shading ka mamla hi ly li jia kya kya dawy nahi key gay kon kon sy wady nh ley gay jo aj tak wafa na ho saky.
Is sary mamly ma kahin na kahin galt to awam bhi ha 5 salon tak hakumat ko kosti rehti ha or jab election ka mosam ata ha to ye keh kr vote nh dalty ky  dhandli he ho gi ye nh sochty ky vote na dal kr khud dhanli ka moqa faraham kr rahy hain.



Pori awam sy ak guzarish ha ky is bar apny vote ka istamal zoror krain. ye hum sub ka huq ha. Is sy pehly ky ye huq hum sy cheen lia jay.tamam parties ki karkardagi ko dykhty hoy, hr pehlo ko nazar ma rakhty hoy apna vote dain or achi umeed ky sath ALLAH sy dua krain ky ainda any wali hakumat apny mufadad ko pas e parda rakh ky pori imandari or khalosy niyat sy mulk or qom ky ley kam kry( Ameen)

Aankhon Ko Ho Sakay To Zara Ashkbaar Rakh
Paiwastah Rah Shajar Se Ummeed-E-Bahar Rakh
THE GAME!
It is time for us to realized that,
We have been playing a game.
We were told that this game measures our "success" as a member of the community.

We have been taught to play this game from a very young age.
We have been trained for these patterns of thoughts - subtly and persistently for a very long time.

We are to play, and to win.
At any ethical and moral cost,
At any environmental and social consequence.

The continuation of exploitation; both in labor and natural resources is evidently unsustainable, given the current state of the world which we live.
To save ourselves from this inevitable course of destruction, it is vital for us to change our ways.
But this change will only come, with a change in each and every one of us.
The urge to understanding ourselves, our thoughts and desires,
In turn, understanding the fine balance of the relationships and connections we have, between us and the world around - is the "only" way, and our "only" hope. 

Friday, April 19, 2013



(ALLAH is enough for us and the how excellent a guardian is He)


“Keh di jiae k ALLAH ak ha,ALLAH by naiyaz ha,na kisi ko jana na kisi sy jana or nh is ky jor ka koe”
.(surah ikhlas)
ALLAH ak hia, akaila ha, US jaisa dosra koe nahi, zindagi, mout ,rizq, khushi, gham sub Usi ki dain ha. Wohi is duniya ko chalany wala ha, Hr cheez pr qudrat rakhny wala ha. WO by-missal ha. Nahi US ka koe sharik ha, nahi janasheen, na hi koe humsar ha, na hi USY kisi ki zarorat ha.sari makhloq US ki muhtaj ha. Musalman ki pehchan ALLAH ki wahdaniyat pr yakeen rakhna ha.Hum sub is bat ka zaban sy iqrar to krty hain ky hum Usi ak zat ky muhtaj hain liken najany qun bazuqat hum dosron ky muhtaj bun jaty hain kabi dosron ky agy gir giraty hath phailay apni majboorian or darkhwastain suna rahy hoty hain is yakeen ky sath ky wo shakhs hamari paraishaniyan or uljhanain  khatm kr sakta ha or kr dy ga.Ye janty hoy bhi ky duiyan ma jo koi bhi ha bara ha chota ha taqat war ha onchi haisiyat or rutby wala ha sub ALLAH hi ky mohtaj hain.ALLAH ky siwa na humain koe faida dy sakta ha or na he nuqsan.Hum ak bar isi tarhan gir gira ky apni paraishaniyan apni uljhanain pori umeed or yakeen ky sath ALLAH ky samny paish krain to WO qun hamari madad nh kry ga WO to kehta ha k MYJHSY mango MA dn ga.Lyken phir bhi hamara rukh badal jata ha hamari umeedain kisi dosri zat sy wabasta hony lagti hain.

Bazuqat hum apny or ALLAH ky darmiyan kisi  teesra ko  ly aty hain hum usy kehty hain ky wo hamari darkhast ALLAH tak pohncha dy.

For example; agar humari friend kisi mushkil ma ho or wo hum sy help lena chti ho liken wo apna message kisi third person ky zariye hum tak pohnchay to humain kitna bura lagy ga.hum apni friend sy shikayat krain gy k us ny directly hum sy bat qun nh ki hum yakeenan tumhari madad krty kabi inkar na krty.
Aisa hi kuch mamla hamary or ALLAH ky darmiyan ha WO to mari sheh-rug sy bhi zeyada hum sy qarrib ha humain 70 maon sy ziyada piyar krny wala ha.WO wahid aisi zat ha jisy hamari dil ki bat hamari zaban pr aany sy pehkly he maloom hoti ha.ye kamal sirf or sirf ALLAH ko hasil ha .ye sub janty bojhty hamara yakeen kamzoor parny lagta ha.

Humain directly ALLAH sy mangana chahey wohi hamary masaeil hal krny wala ha hamari madad krny wala ha bus iman ki pukhtagi shart ha.

                              



uff! ye mehngaii.......


Aaj hamaray mulk man jahan b daykho har koi mehangai ka rona rota nazar aata hay. aaj mehangai nay sab ki kamar tor k rakh de hay. munafa kamanay ke or nae isthesaal our loot maar ka jo bazaar garam kar rakha hai is nae gurbat o eflaas,bayrozgari,k saath saath saamaji abtari man izafay sy pory samajh ko pastiyon main dhakeel dia hay. mehangai itni bhar gai hay k aaj logon ka guzara karna bohat mushkil hota jar aha hai. bunyadi zarorat ki imaslan khanay penay ka saman or rooz marrah k istemal ke ashya ke qematon main bhe be bunyad izafa hota jar aha hay. aaj hamaray hukmraan bina sochay samjhy baghair k akhir kis tarha aik garib shaks apna payt bharay ga,kis tarha apnay bachoon ko paaly ga,mehangai man izafa kartay chalay ja rahay hayn.aaj Karachi sameet Pakistan bhar man aam mazdoor or mulazmat pasha khawateen ke zindagi mehangai k bais har guzartayk saath mushkil say mushkil tar hoti ja rahi hay.aaj mehangai nay ourtoon ko gharoon say nikal kar kaam karny par majboor kar dia hay kun k sirf mard ke kamai say guzara karna mushkil ho gaya hay.mehangai itni hay k zaroratayn he pori nahi ho pa pati majboran ourat ko apnay bachoon ke zaroraton ko pora karnay k lay nokri karna parti hay or hamaray muashray man ourat jb bahir ke zimaydari anjaam dati hay to usay khandani zimaydareyn kea dam adaige ke sorat man kai masail ka samna karna parta hay.ourat ko tarha tarha say tang kya jata hay.aik privat survey k mutabik govt hospitals ke narsoon say ley gay interviue man 58 fe sad narsoon nay kaha k sath kaam karny walay mulazmeen tang kartay hay ey khawateen ba izzat tor par mulazmiat karna chahti hayn.magar afsos inhaynbohat se mushkilaat ka samna karna parta hay.survey k mutabik mukhtalif jaghoon par nokreyan karnay wali taqreebn 93percent hawateen nay bataya k un k sath kam karnay walay mard hazrat ya un k boss in ko parayshan kartay hayn or in ke dimand pori karnay par nokri khatam kar datay hayn.mulazmit pasha khawateen ka sub say bara masla safar ke saholat ka fuqdaan hay.khawateen ko mulazmit k hawalay say dar pash masail ka fori hal hona bohat zarori hay ta k wo apni zimaydareyn ko achay taraqay say pra kar sakayn.khawateen k masail ko hukumat ke iskemoon or polices k zaray hal hona chahy.khawateen ke taraqi k lay jo hukumti satha par iqdamat keay jatay hay un ko sahi manoo man roshan khyali par mabni hona chahy ta k khawateen bhe bhtar tareeqy say apni zimaydari adaa kar k bharti hoie mehangai ka muqabla kam az kam is had tak kar sakay k in ke zarortayn pori ho jayn.guzishta aik do rooz say petrol ke qaimat man bohat ziada izafa kar dia gata hay jis ke wajha say har shaks parayshan hay kin k petrol ke qaimat bharnay ke wajha say har cheaz ke qaimat bhar rahi hay sabzi,phall,kapra,masalay gazr zarorat ke      har cheaz par qaimat bhar chuki hay or awaam parayshan haal hay samajh nahi ata k kis say shikayat karayn kis say insaaf mangayn or hamari hukumat aankhayn bund kar k sirf apni jaib bharti chali jaa rahi hay or garib awaam ko loot kar khaa rahi hay bajay is k awaam ka kuch khayal karay sirf apna faida hasil karnay ke dhun man magan hai…………..

PAKISTANI WEDDINGS


Shadi biyah ki taqreeb ko yadgar banaey kay lie har khandan mai hazaron jatan kiye jaty han. Har khandan main yeh bat zarur ki jati ha kay taqreebat aisi honk ay logon ko arse tak yad rahain. Kai khandano mai to muhazib log bhi aise aise fashion apna kar shadi mai shirkat karty hain kay dekhney wala pareshan  hojata ha.

Shadi biyah  kay moqeey per kai aisi cheezain zarur hoti han jin per hamarey kam azkam  50% logon ko aitraz hota ha lekin wo becharey kuch nahi khpaty . wo napasand cheezain kia hain zara ap bhi mulakhta farmaiye…..




Modernism kay dor ne hamarey ikhlaqi iqdar ko tehas nehas kar ke rakh dia ha. Aj kisi mehndi  ya mayon ki taqreeb larkay larkion kay dance kay baghair pheeki mehsoos hoti ha. Tamashai baney chacha ya phupo apni betion kay “SHEELA KI JAWANI” par therakty jism per jab tak talian baja kar dad na dain tab tak mehndi ka rang pheeka rehta ha. Log samjhty hain kay betion kay dance aur andaz ko jab tak sarahana jaey tab tak mehndi ki taqreeb apna rang nahi jamati

ulha ya dulhan ki bhari bharkam mumanian, chahiyan, phuphian ya khalain jab tak “KAJRAREY” per akar jhoom na lain tab tak tamashai gum sum baney bethey rehty hain. Jab yeh qareebi rishty dar apne do do man wazani jism kay sath dance karne kay lie samney ati hain to inke bachey or shohar danton taley ungli  dabaye intizar main rehty hain kay kab inko chakar aya aur kab yeh nazreen kay upper ja geerain gi. Aur kch nab hi ho do chaar nojawan larkion ko zakhmi zarur karainge lekin moti moti rishtydar khawateen in hazrat say laparwah apni moj masti main magan rehti hain
Aj ki nojawan nasal 80 ki dahai kay fashion kay sath jab 80 ki dahai kay maqbool gano per thirakney kay lie maidan main ati hain to nai larkey larkian to daad dety hi hain jabke is door ki auntian naak charhaney main masroof nazar ati hain. Dulha ya dulhan ki mehni ya mayon ki taqreeb hoto mujhe aj tak yeh bat samjh nahi ai kay achey bhaley muhazib aur alla ohdon per faiz afsaran ko najaney kia hojata hain kay wo khawateen aur nai nasal kay haton bewaquf ban jaty han aur kiun peelay ya kisi shokh rang kay dopattay apne galey main jhulaty dekhai detey hain. Akhir mardon kay galey mai rang birangey dupattay dalne ka kia maqsad ha???? Yeh sawal isi tarha sawalia nishan baney wahin ka wahin mojud ha. Is mai zara bhi farq nazar nahi aya. Akhir yeh aik raat baghair galey main peela ya neela dopata lie guzari nahi jasakti??? Lekin main apko purey wasooq kay sath yeh kehna chahrae hoon kay yaqeen karain ap muhazib log in dupatton main na hi khoobsurat lagty hain or na hi muhazib. Islie ainda shadion main ghalti dohraney ki koshish na karain.

Kisi bhi shadi ki taqreeb main movie banaye wala pur israr tareeqey se har us manzar ko camera ki ankh mai mehfooz karney mai masroof rehta ha jo kisi bhi shakhsiyat per ya dusroon per mazaiya tasurat qaim karey. Maslan agar apne koi ghaarara phen rakha hai aur ghrara ya dopatta zameen ki khak saaf karta ae to movie wala dulhan ya dulha ko chor kar jhat se apki movie banaey mai lag jata ha. Ya phir khaney ki har barh k doran agar salan apki gardan ya thori per lag jae to majal ha movie wala is manzar ko camera ki ankh se ojhal honey dey.

Dekhawey kay ansoon bahana ek fashion hi ban gaya hai. Yaqeen karain kay nikah  ya rukhsati kay waqt dulhan ki door parey ki rishtydar ya saheli ki ankhon mai ansoon zaroor ajaty hain. Bohot sochne par bas yehi waja samne ai kay wo ansoon dulhan kay lie nahi balkey apne door ko yad karke bhae jaty hai…
Hum logon ka almia to bas yehi hai kay hum ek dusre ko mutasir karne mai masroof rehty han….




"TWO STAGES OF A PERSON'S LIFE"



Life is like a journey and this journey includes two stages. The two stages or we can say two paths with different whether and different travelers.

First stage is of childhood and youth and second stage is of old stage. Childhood and young age is the most beautiful period of life in which there are colors all around and all things seem to be beautiful. In childhood we have no worries about life, small problems and little solutions are there, little burden of studies! Our every problem was solved by our parents but as this journey goes on hurdles is become a part of it. Then a young age appears which indeed the memorable period of everyone. Love show its magic in this age of everyone, life seems to be a bed of roses, younger’s emotions, passions are on its peak, and they see their destination in sky and do hard work as much as possible to get their goal. It is the time in which we have to decide whether we have to rest in old age or be in trouble. Young age is the tight time to make our life according to our own wishes. Love, hard work, courage, enjoyment infect. Young age is a mixture of all these facts and indeed most awesome period of life.

As the pass time, second stage comes man become old and all colors slowly becomes dull and man become week. Old age is the time to get results of all those we did in young age. In this age man becomes more religious as he knows that he I near to death, now he is depend on others for this works. Emotions and passions passed away and he has no more energy the do anything new and removes his mistake if he did in his life. The only thing left is to think about past and lost in the memories of young age and child hood.

So, this life is a brief journey of two stages and only person who can get destination is that who make a use of these two stages in a sensible way.

سابق صوبائی ویزرکھیل ڈاکڑ محمد علی شاہ

ڈاکڑ محمد علی شاہ ایک نامی گرامی شخصیت جو اب ہم میں موجود نہیں مگر ہمارے لیے ہمیشہ قابل احترام شخصیت کے مانند رہے گی ۔ ویسے تو ہمارے درمیاں بہت سے لیڈرز اور شخصیت موجود ہیں مگر ڈاکڑ شاہ کی شخصیت ہمارے لے  سب سے منفرد و نایاب شخصیت ہے 
یہ ایک ایسی شخصیت ہے جسنے ہر شعبے میں مثبت کردار ادا کیا۔ 
ڈاکڑ محمد علی شاہ سابق  صوبائی وزیر کھیل اور معروف آرتھوپیڈک سرجن تھے 2008 میں نارتھ ناظم آباد پی ایس 103 سے ایم پی اے منتخب ہوئے  تاہم دہری شہریت کی وجہ سے صوبائی اسمبلی کی رکنیت سے مستعفی ہونا پڑا۔ 
ڈاکڑ محمد علی شاہ 3 مختلف صدارتی شعبوں میں ایوارڈحاصل کرنے والی پہلی شخصیت تھے  پیلا ایوراڈ 1996  میں شعبہ سرجری میں "پرائڈ آف پرفارمنس" دوسرا 2003اسپورٹس کے شعبہ کے اعلی خدمت انجام دینے پر" تمغہ امتیاز" تیسرا 2008 میں ماجی شعبہ خدمت کے صلے میں

"ستارہ امتیاز" ملا

ڈاکڑ محمد علی شاہ جن شعبوں سے وابستہ تھے انہوں نے تمام شعبوں میں اپنا کام نہایت ایمانداری کے ساتھ  کام
سرانجام دیا شعبہ سیاست ایک ایسا شعبہ جس میں ایمانداری کے ساتھ کام کرنا ناممکن ہے مگر ڈاکڑ محمد علی شاہ نے اس شعبے کی ذمہ داری بھی ایمانداری کے ساتھ باخوبی سر انجام دی ۔ اپنے مفاد سے زیادہ قوم کے فائدے کے لیے کام کیا ۔
2009سے پاکستان میں بین لاقوامی کرکٹ کا باب بالکل بند ہوگا یا تھا سیکورٹی کی وجہ سے مگر محمد علی شاہ کی کوششوں سے 2012 میں انڑنیشنل الیون ٹونا مینٹ ہوا جو کامیاب بھی رہا اور یہ بھی ثابت ہوا کے پاکستان میں بھی بین الاقوامی کرکٹ ہو سکتی اور بین لاقوامی کھیلاڑیوں کی حفاظت کے لیے سیکورٹی فورسز موجود ہیں  
اس کے علاوہ انہوں نے بہت سے آپریشن کیے جس میں مریض کا جسم کے اعضاء کیسی حادثہ میں تن سے بلکال الگ ہو گے تھے مگر انکے کامیاب آپر یشن سے مریض صحت یاب ہوگئے
ڈاکڑ محمد علی شاہ کی شخصیت ہمارے لیے کامیابی کی راہ پر جلنے کے لیے بہت بڑی مثال اگر ہم انکے طرز زندگی کو اپناتے ہیں تو ہم بھی زیادہ سے زیادہ ترقی پاسکتے ہیں اور انکی شخصیت جیسی کوئی اور شخصیت دوبارہ ملنا بیت مشکل ہے اور انکی کمی کو کوئی اور بندہ پورا نہیں کر سکتا ہے   ڈاکڑ محمد علی شاہ کی ہر میں مثبت کارکرداگی کی بناء پر ہم انہیں خراج تحسین پیش کرتے ہیں

 منجانب حافظہ انعم فامہ